אני רוצה הצעת מחיר ⇐

פרסום תוכן

פרסום תוכן הוא למעשה הפצה של כתבות מקצועיות באתרים המובילים. הכתבה מופיעה באחד האתרים הגדולים, והקלקה על הכתבה מפנה לקריאה באתר שלך. זוהי פלטפורמה שעובדת על חשיפה ויצירת מודעות. באמצעות הפצה של ידע מקצועי, נגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי ונצרוב בתודעה את המקצועיות של העסק. בדומה לקמפיינים ממומנים אחרים, התשלום פה הוא גם לפי קליקים ויש לנו גישה לנתוני החשיפה, ההקלקות וניצול התקציב.
Outbrain ו-Taboola הן שתי השחקניות העיקריות בישראל ובעולם כיום בהפצת תוכן. הן דואגות שהתוכן המתאים יגיע לאנשים הרלוונטיים, באמצעות אלגוריתמים שהן פיתחו. גם אם לא שמעת עליהן, בטוח פגשת אותן באחד מאתרי התוכן הגדולים תחת הכותרת "דברים נוספים שעשויים לעניין אותך", "כתבות נוספות" או משהו בסגנון.
הפרסום בהן נשען על קונספט מאוד מרכזי בשיווק דיגיטלי – תנו לקהל היעד שלכם את הידע המקצועי שלכם בחינם, והם יפנו אליך כשיצטרכו אותך בתשלום. ההשקעה בקמפיינים מבוססי מאמרים באתר היא השקעה טובה משלוש סיבות:

  1. הגברת התנועה לאתר – אלו שיגיעו לאתר בעקבות כתבה אחת ימשיכו ולשוטט באתר ולצרוך תכנים נוספים.
  2. קשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי – בהגשת תוכן בעל ערך, ללא ניסיון מכירה מיידי,  תעמיקו את הקשר עם הלקוחות הפוטנציאלים, שימשיכו לעקוב אחר העסק. אחרי הגשת מספר תכנים מעניינים ורלוונטיים, תיצרו קהל פתוח יותר למכירות גם בלב וגם בכיס.
  3. לידים. להפוך את המתעניינים בנושא של המאמר ללקוחות הבאים. לך יש את הפיתרון, להם יש את הרצון ורק נותר לתת לאגלוריתם לעבוד ולקשר ביניכם.

האלגוריתם של טאבולה ואאוטבריין מסתמך בין היתר על מילות מפתח, ולמעשה מצליח "לפענח" את הנושא והתוכן של המאמר שכתבתם, ולהתאים אותו בדיוק רב לאנשים שאוהבים לצרוך את התכנים האלו.
זאת אומרת שבאמצעות הקמפיינים האלו תוכלו לאתר את מי שבאמת מתעניין/ת בתכנים שלכם, בלי פילוח הקהלים על פי פרמטרים אחרים כגון מקום מגורים, גיל, מגדר ועוד. זאת גם הסיבה שהעלות של הקמפיינים האלו מתחילה במחירים מעט גבוהים יותר (מפייסבוק ואינסטגרם), והקמפיין צריך לרוץ לפחות 3 שבועות על מנת להגיע לתוצאות מירביות ולאפשר לאלגוריתם לעשות את שלו.

באאוטבריין ההשקעה המינימלית היא $10 ליום.
בטאבולה ההשקעה המינימלית היא $75 ליום או $1500 לקמפיין.

ההוצאה משתלמת מאוד, בעיקר כשלוקחים בחשבון את כוחו של הרימרקטינג. אחרי שנתנו תוכן מעניין ובעל ערך לקוראים שהגיעו לאתר באמצעות הקמפיין של אאוטבריין, אנחנו יכולים לטרגט אותם לקמפיין רימרקטינג. אנחנו כבר יודעים שהם אהבו את התכנים שלנו, ועכשיו אנחנו יכולים להציע להם הצעה מדוייקת ולהכות בברזל בעודו חם.

אפשר להגיע ללקוחות שלך גם ב:

רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות? אפשר להתקשר אלינו ל 050-8824178 או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂



רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות? אפשר להתקשר אלינו (בלחיצה פה למטה) או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂




רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות?
אפשר להתקשר אלינו ל 050-8824178 או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂