אני רוצה הצעת מחיר ⇐

Google Partner Badge

פרסום בגוגל אדוורדס

פרסום בגוגל אדוורדס מאפשר לייצר לידים בעלויות נמוכות ובזמן קצר. יחד עם זאת, הפרסום בגוגל הוא גם השקעה לטווח הארוך בבניית מותג, יצירת חשיפה והאפשרות להיות במקום הנכון בזמן הנכון.

  • מחקר ואסטרטגיה – קודם כל נבין את העסק שאותו נפרסם. מה השירותים? מה המוצרים? למי הם פונים? איזה פתרונות התחום מציע לאנשים? באיזה זמן הוא הכי יעיל?  את התשובות האלו נחבר למחקר על המתחרים ונבנה אסטרטגיה פרסומית המתאימה לתקציב.
  • איפיון ובנייה – נבנה את הקמפיינים בהתאם לאסטרטגיה שיצרנו בשלב הקודם. זה יהיה המקום להתאמת אימג'ים למסרים, לדייק את המסרים בהתאם לקהלי היעד, לבנות את רשימות מילות המפתח המתאימות ולהתחיל לרוץ עם הקמפיינים
  • ניהול – כל קמפיין מצריך מעקב וניהול סדיר. נעקוב אחר הנתונים המגיעים מהקמפיין, במטרה לצמצם עלויות ולדייק את הקמפיין לקהל היעד הרלוונטי בצורה הטובה ביותר.
  • רימרקטינג – שיווק חוזר (רימרקטינג) מעלה את אחוזי המכירות באופן משמעותי. קמפיין טוב יכול להפיק קהל לקוחות פוטנציאלי שכבר הביע עניין בשירות או מוצר. כך נוכל לבנות במיוחד עבורם קמפיין רימרקטינג מדויק וקולע. רוב הצרכנים צריכים להיתקל במוצר או שירות מספר פעמים לפני שירכשו אותו. רימרקטינג חכם יעזור לאותם צרכנים או מתלבטים לקבל את ההחלטה על הרכישה, ולהגדיל את אחוזי ההמרה שלכם.

טראפיק בוקס מחזיקה בתו גוגל פרטנר – שאומר בעקרון שגוגל מאשרת שאנחנו יודעות מה אנחנו עושות 🙂

לגוגל אדוורדס יש כאמור קמפיינים לחשיפה וקמפיינים ללידים או מכירות, ולכל סוג קמפיין פלטפורמה שונה בגוגל אדוורדס:

https://www.trafficbox.co.il/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_picture_multiple.svg

רשת המדיה
קמפיין של מודעות טקסט או תמונה (באנרים) באתרים שונים ברחבי הרשת. ניתן למקד את האתרים בהם נופיע לפי מילות חיפוש במאמרים, לפי בחירת האתרים עצמם, לפי תחומי עניין של הקוראים ועוד. ברשת הדיספליי נכניס את המותג לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים.

https://www.trafficbox.co.il/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_magnifier.svg

רשת החיפוש
קמפיין ברשת החיפוש יוצר מודעות שעולות לאחר חיפוש מילות מפתח במנוע החיפוש. זהו קמפיין מעולה ללידים חמים, מפני שהלקוחות הפוטנציאלים מחפשים את המוצר או השירות שלנו, ואנחנו דאגנו להיות שם כשזה קורה.

https://www.trafficbox.co.il/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_elaboration_smartphone_picture.svg

פרסום באפליקציות
גוגל אדוורדס מאפשרת לנו לפרסם בתוך אפליקציות. זה אפיק פרסומי עם חשיפה מאוד רחבה, כי כולנו משתמשים באפליקציות כל הזמן… וגם מאפשר לדייק את התחומים ומגוון האפליקציות בהן נופיע בהתאם לאופי המוצר וקהל היעד.

https://www.trafficbox.co.il/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/music_play_button.svg

פרסום ב-YouTube
יוטיוב היא אחת מהרשתות החברתיות הפעילות ביותר, ואפשר לפרסם בה סרטונים או מודעות טקסט, בתוך סרטונים קיימים או במנוע החיפוש של יוטיוב. האפשרויות מגוונות והמעקב אחר אחוזי הצפייה והתוצאות מאפשר ניתוח קמפיינים ואופטימיזציה ברמה גבוהה.

עוד בשיווק באינטרנט

רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות? אפשר להתקשר אלינו ל 050-8824178 או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂



רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות? אפשר להתקשר אלינו (בלחיצה פה למטה) או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂




רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות?
אפשר להתקשר אלינו ל 050-8824178 או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂