אני רוצה הצעת מחיר ⇐

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית שהתחילה ב-2010 כאפליקציה לטלפונים ניידים, והמטרה העיקרית שלה הייתה פרסום תמונות. במהלך הזמן אינסטגרם נרכשה על ידי פייסבוק, ונעשו בה כל מיני התאמות ושינויים, כמו הוספת האופציה לוידאו וכמובן – האפשרויות לפרסם באינסטגרם.
נכון ליוני 2016, ישנם יותר מ-500 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם בחודש, וכמעט 50% מהחברות הגדולות בעלות חשבון פעיל באינסטגרם. בגלל אופי הרשת, היא מאוד מתאימה לפרסום B2C – פרסום ישיר ללקוחות הקצה.
הממשק של ניהול המודעות של אינסטגרם עובד דרך הממשק של פייסבוק. לכן, הוא יחסית ידידותי למשתמשת, אין חובה בהקמת יוזר עסקי באינסטגרם, וניתן להקים בו קמפיינים במקביל לקמפיינים בפייסבוק או בנפרד.
מה שחשוב באינסטגרם, בגלל שזו רשת חברתית המסתמכת על תמונות או וידאו, הוא שהאימג'ים יהיו מושכים, מעניינים ומושקעים. אם יש לכם מוצרים מעוצבים מאוד, או שירותים יצירתיים – אינסטגרם הוא המקום האידיאלי לבלוט!
אפשרויות איתור וטירגוט קהלי היעד באינסטגרם עובדת באופן זהה לאפשרויות האלו בפייסבוק, ולכן גם כאן ניתן להגיע לקהלי יעד מדויקים מאוד. 75% ממשתמשי האפליקציה מבצעים פעולה לאחר צפייה במודעה – כמו גלישה לאתר, הוספת החברה המפרסמת לרשימת המעקב ועוד.

רוצה להתייעץ לגבי פרסום באינסטגרם? אפשר להתקשר או לשלוח לנו הודעה – ממש פה למטה.

רוצה לדעת עוד?

רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות? אפשר להתקשר אלינו ל 050-8824178 או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂



רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות? אפשר להתקשר אלינו (בלחיצה פה למטה) או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂




רוצה להתחיל?

הצוות המעולה שלנו כבר מוכן לבנות לך אסטרטגיה ולהתחיל עם מסעות הפרסום, אז למה לחכות?
אפשר להתקשר אלינו ל 050-8824178 או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם 🙂